eye-catcher-stuttgart

My blogs

Blogs I follow

About me

Gender Male
Location Stuttgart, Baden-Württemberg
Introduction Who I am? I´m a person who seeks to communicate to other people. A person who opens the unusual and get to know new and exciting stories. However, my life is not a constant high. For that I love to have my peace. I´m not a professional photographer. I know that. But I like new challenges, the experience on my laptop or despair with Photoshop. So I start with my new passion... ________________________________________________________________ Wer ich bin? Nun: Ich bin ein Mensch, der die Kommunikation zu anderen Menschen sucht. Ein Mensch, der sich dem Ungewöhnlichen öffnet und so neue, spannende Geschichten kennen lernt. Dennoch ist mein Leben nicht ein ständiges Hoch. Dafür liebe ich es viel zu sehr auch mal meine Ruhe zu haben.
Interests Was mich interessiert? Wenn ich mal nicht arbeite, in der Halle Basketball spiele, dann versuche ich seit Neustem auf der Straße Leute zu fotografieren.