ΦΑΝΗ
My blogs
| Interests | Είμαι φιλόλογος στο 2ο Γυμνάσιο Μίκρας , υπεύθυνη για το Ρητορικό Όμιλο του σχολείου μας. Η φωτογραφία αυτή με εκφράζει και με συγκινεί. Εικονίζεται ο ιστός της αράχνης με το πρωινό φως του ήλιου , καθώς οι δροσοσταλίδες λάμπουν , μοιάζουν με διαμάντια και μετατρέπουν τον ιστό σε κόσμημα. Από ένα απεχθές ζωύφιο , που είναι η αράχνη, δημιουργείται κάτι το τόσο φαντασμαγορικό. Είναι ζήτημα οπτικής γωνίας και χρόνου το πότε και πώς θα μπορέσουμε να δούμε πραγματικά κάτι. |
|---|
