Blogger
Snezana
On Blogger since: October 2008
Profile views: 6,509

My blogs

Blogs I follow

About me

GenderFemale
IndustryArts
OccupationFashion designer
LocationNovi Sad, Italy
IntroductionBorn in Novi Sad (Serbia).Since 1994 lives in Italy.Graduate at the Academy of costume and fashion design in Rome.Married and full-time mother of two litlle sweet girls. Nata a Novi Sad(Serbia),dal 1994 vive in Italia.Diplomata al Accademia di costume e moda di Roma.Sposata e full-time mamma di due dolci bambine.
InterestsFare la mamma il meglio possibile,letteratura,cinema,musica,moda e disegno... Interesuje me da budem dobra mama,literatura,filmovi,muzika,moda i crtanje...itd.
Favorite moviesChangeling,Mamma mia,Il signore degli anelli,13-esimo guerriero,Sfera,Chocolat,Edvard mani di forbice
Favorite musicColdplay,Muse,The Cure,Depeche mode,David Bowie,Rolling stones,Abba,Anastacia,U2
Favorite booksLa casa degli spiriti di I.Allende,Memorie di una Geisha di A.Golden,Mangiatori di morte e Stato di paura di M.Crichton,Il signore degli anelli di Tolken
Google apps
Main menu