KiWi
My blogs
| Gender | Female |
|---|---|
| Location | stockholm, Sweden |
| Introduction | Hellu. Jag heter Josefin ^^ det är nått med mig och svenska trummisar xD |
| Interests | SEREMEDY, OVERWORLD <3 MUSIK 4 GODS SAKE |
| Favorite movies | Bunraku, Moon child, Gibbli filmerna |
| Favorite music | Jrock och amerikansk rock + emo musik. the gazette Overworld, Seremedy, Still Echo |
| Favorite books | Shoxx, fools mate, EC :D |

