Nipi3
My blogs
Blogs I follow
| Introduction | No Heippa! Olen Nipi3,9w tyttö tuolta pohjoispohjanmaalta. Tykkään panfusta,Joulusta,Lumesta ja kesästä (sitten kun se tulee) Minulla on panfussa noin 530 Kamuu panfus ;D Ja sitten paras on uniella.... Pyytäkää toki kamuks (mua,ei uniellaa xD) Pyrin käymään panfussa jokapäivä ja olen aktiivinen 100%! No,mitä vielä,tuskinpa mitään mutta,hyviä jouluja sinnekkin! Karrkitankotassuin:Nipi3 |
|---|
