GretaG
My blogs
Blogs I follow
| Gender | Female |
|---|---|
| Introduction | Kirsi heter jag, kvinna i mina bästa år. Jobbar på kundtjänst på e.on där jag hjälper kunder med diverse problem. Mamma till en son,farmor till en liten kille på 2 år, faster till två brorsdöttrar. Denna bloggen delar jag med Greta som är min lilla hund med stora åsikter. Vi funderar över vardagen och delar med oss av våra små äventyr. |
