prelude for
Blogs I follow
| Gender | Female |
|---|---|
| Location | İstanbul, Türkiye |
| Links | Audio Clip |
| Introduction | Olmayacak hayaller peşinde koşmadım belki ama hayallerimi de sıradan milyonlarca hemcinsimin yaptığı gibi görünen verilerin dar koridorlarında kısıtlamadım. Görünenlerin arkasına baktım hep..Gün ışığı netliğinde göremedim belki ama adımlarımı atarken kafamın bir yerinde sonraki adımlarım için enerji toplamamı öğütleyen bir mekanizma saat titizliğinde çalıştı durdu.. Ne önceki başarısızların korkaklık telkin eden yılgınlıklarından ürktüm ne de içimden boğucu bir fısıltıyla yükselen sıradanlığın çağırdığı tembellik öğütlerine kulak astım..Bunları yaparken ama bir defaya mahsus bağışlandığını bildiğim hayatın temel amacının kariyer değil rahat ve mutlu yaşamak olduğunu aklımdan çıkarmamaya, ikisi arasındaki hassas terazinin dengesini bozmamaya çabaladım. Hayal kırıklıklarımın, başarısızlıklarımın, yer yer ruhumu kemiren ümitsizliklerimin yolumu kesmesine izin vermedim. Kiplingin sonunda insan olmayı müjdeleyen şiirini hatırladım böyle zamanlarda.. ´Eğer hayal edebilir de hayallerinin esiri olmazsan...Kendine dayan diyen bir iradeden başka bir güç kalmadığı zaman dayanabilirsen... |
| Interests | Doktor el yazısından bile berbat tuttuğum günlüklerimden determinist dip notlar: İki üniversite bitirmiş profesör terapistim, çiftlere sadece başını sallayarak yardımcı olabileceğini sanıyor:)) Doktorların kimliklerindeki yarı damgalı "Doktor imtiyazlı" vesikalıklarıyla Ace Beyazı kadar giydikleri sararmış önlüklerinden nefret ediyorum... Sorsan anlatırlar ama sana tedavilerinde çığır açan Freud'un depresifliğini... Depresif bir adam kendini nasıl tedavi edememiş; ayrı bir muamma tabi :)) Rahatsız oluyorum Boğaziçi Köprüsü'nden paraşütle atlayamamaktan... Bırakın tedavi etmeyin artık beni; Renoir'u anlayalım, Tolstoy'a içelim, Mozart'a ağlayalım, Dostoyevski'ye nasıl kişiliğimizi bozdu bu İstanbul trafiği anlatalım hep beraber... Represyon sadece bir kadının kalçalarında güzel durmuyor üstelik... Benim düşümde gördüğüm polarizasyonlarda; ben Artaud'un artık bok koktuğu yerlerde varlık olarak gerçeğim... |
| Favorite movies | Cahil Periler, Rezervuar Köpekleri, Karşı Pencere, Babil, ... |
| Favorite music | Leonard Cohen, Edith Piaf, Norah Jones, Carlos Santana... |
| Favorite books | İlla ki "Roman"... Psikopat, Orman, Düşlerin Ötesinde, Küçüğe Bir Dondurma,Güven, Hayalci Tanıklar Kahvesi, Orospu Kırmızı, Kalpten Parçalar, Çiçeklerin Tanrısı, Siyah Kan, Koloni...gibi.. gibi.. |

