Årskurs fyra
My blogs
| Location | Esbo, Finland |
|---|---|
| Introduction | Här bloggar vi som går i årskurs tre i Vindängens skola. Kom ihåg: Den enda skillnaden mellan det som är svårt och det som är lätt är att du redan har lärt dig det som är lätt. |
| Location | Esbo, Finland |
|---|---|
| Introduction | Här bloggar vi som går i årskurs tre i Vindängens skola. Kom ihåg: Den enda skillnaden mellan det som är svårt och det som är lätt är att du redan har lärt dig det som är lätt. |