Lady Grey
My blogs
| Introduction | I området Sibirien mitt mellan Vasastan och Östermalm hittade vi hem när vi köpte vår lägenhet sommaren 2009. Här bor vi på 51 kvm med två katter, två kakelugnar och ett bygglov på en balkong. Ett av dom stora intressena är förstås inredning, jag älskar allt som glittrar och glimmar och ger en känsla av lyx. Inreder gärna i ljusa färger och material som siden, sammet, silver och guld. Tycker även om att designa och skapa egna kreationer och föremål att förhoppningsvis pryda hemmet med. Välkomna! |
|---|
