Tominaga Sensei
My blogs
| Location | Australia |
|---|---|
| Introduction | こんにちは。とみながです。五、六、七 ねんせいの にほんごの せんせいです。よろしく おねがい します。ブログを たのしんでください。 Hello everyone. Welcome to our blog. I am the Japanese teacher of Years 5, 6 and 7 at two primary schools in Australia. I hope you enjoy our blog. |
