laura.martin
My blogs
| Location | badalona, barcelona, Spain |
|---|---|
| Introduction | Benvolguts al meu blog de filosofia! espero que us agradi:) Bé, em dic Laura i tinc 17 anys, i actualment estic cursant 2n de Batx cientific. |
| Location | badalona, barcelona, Spain |
|---|---|
| Introduction | Benvolguts al meu blog de filosofia! espero que us agradi:) Bé, em dic Laura i tinc 17 anys, i actualment estic cursant 2n de Batx cientific. |