Tonje
My blogs
| Introduction | Vi er to jenter som har valgt økonomistyring det siste året vårt på Sandvika Vgs. Her publiserer vi noen oppgaver vi jobber med og hva vi lærer! |
|---|
| Introduction | Vi er to jenter som har valgt økonomistyring det siste året vårt på Sandvika Vgs. Her publiserer vi noen oppgaver vi jobber med og hva vi lærer! |
|---|