Marc
My blogs
| Location | Illes Balears, Spain |
|---|---|
| Introduction | Hola: ja sabeu qui sóc... Marc Valeije Bennasar Vaig néixer un 1 d'Octubre de l'any 2002 ¡¡Tota una Odissea!! Curs, 3º de primària, en el col·legi La Salle del Pont’d Inca... (Octubre/10) Faig Gimnàstica amb Marga en La Salle i sóc l'únic noi de tota la classe, anteriorment ho feia amb Bebi en Pòrtol, i també era l'únic noi. M'agrada la gimnàstica, la música, la gimnàstica, la platja... Ha! i també m'agrada la gimnàstica. Tinc un germà de 12 anys que va a La Salle amb mi i dos papàs, com gairebé tot el món. Els meus amics són... molt bons amics. Bé crec que això serveix com presentació. |

