Geir Petter Aune
My blogs
| Introduction | Passert 50 år og etter mer enn 30 år i arbeidslivet, i en "småtøff" bransje, er det på tide med en god måneds pause! Glede me nå "lagløst" te tur'n (som mi si på tydaling)! |
|---|
| Introduction | Passert 50 år og etter mer enn 30 år i arbeidslivet, i en "småtøff" bransje, er det på tide med en god måneds pause! Glede me nå "lagløst" te tur'n (som mi si på tydaling)! |
|---|