Núria de Berga
My blogs
| Location | Berga, Berguedà |
|---|---|
| Introduction | Sóc llicenciada en Pedagogia, però vaig veure que per a poder aportar el meu granet de sorra en el món de l'educació, havia de continuar estudiant. Per això, vaig iniciar els estudis de magisteri a la Universitat de Vic. Finalment, després d'uns 3 anys molt durs, compaginant estudis i feina, ja estic a 3r. Així doncs, els meus estudis de mestra els "compagino" amb la meva feina de "mestra interina", on treballo actualment en una escola de Manresa. També compagino aquesta feina amb diferents feines que faig coma pedagoga autònoma. Aquest bloc vol servir com a eina de treball, vol ser una ajuda a totes aquelles persones que vulguin conèixer els horts escolars, vulguin aportar les seves experiències o conèixer-ne de noves. Entreu i aporteu! |
