Taika S
My blogs
| Introduction | Olen 02 syntynyt heppa höperö, jostain päin suomea ;) Minulla on hoitoponi, kissa ja koira. käyn tallilla 2kertaa viikossa. Jaaah... mitähän muuta olisi tarpeellista kertoa??? Ai niin tykkään värkätä Html-koodeilla :) |
|---|
| Introduction | Olen 02 syntynyt heppa höperö, jostain päin suomea ;) Minulla on hoitoponi, kissa ja koira. käyn tallilla 2kertaa viikossa. Jaaah... mitähän muuta olisi tarpeellista kertoa??? Ai niin tykkään värkätä Html-koodeilla :) |
|---|