The Holy Spook
My blogs
| Occupation | Resande i livets mysterier |
|---|---|
| Location | Bitterheten |
| Introduction | Som den gamle befälhavaren på den sista utposten innan vildmarken i filmen "Dansar med Vargar en gång sa: "Jag har pissat på mig och det finns absolut ingenting som jag kan göra åt det..." |
