Marc
My blogs
| Introduction | Hola, Hem dic Marc Rosell, tinc 14 anys y vaig a la classe de 3ºD y aqui posaré els meus treballs de imex. (imatge y expressió) |
|---|
| Introduction | Hola, Hem dic Marc Rosell, tinc 14 anys y vaig a la classe de 3ºD y aqui posaré els meus treballs de imex. (imatge y expressió) |
|---|