Tobias Graversgaard Hansen
My blogs
| Gender | Male |
|---|---|
| Introduction | Jeg er født i Svendborg den 1. oktober 1990, og har siden boet mange steder heriblandt Zimbabwe i Afrika. Siden hjemkomsten til Danmark har jeg drømt om Afrika, og det kulminerer nu i en tur til Tanzania. Mine forældre bor i Sønderjylland sammen med min bror, og min søster bor i Brasilien fra 8/11 til 8/12. Til januar begynder jeg på Ollerup Gymnastikhøjskole. |
| Interests | Gymnastik, fodbold og musik |
| Favorite movies | mange (iøjeblikket 'Into the Wild') |
| Favorite music | Neil Young, The National |
