Kjersti, Dagbjørg, Ingrid og Grethe
My blogs
| Introduction | Me e 4 jenter så ska ha praksis i Bolivia=) Dette ser me stort fram t, blir konge! Me ska jobba på DNS og ellers reisa rundt å kosa oss=) |
|---|
| Introduction | Me e 4 jenter så ska ha praksis i Bolivia=) Dette ser me stort fram t, blir konge! Me ska jobba på DNS og ellers reisa rundt å kosa oss=) |
|---|