Blogger
PlasticFantastic
On Blogger since: March 2025
Profile views: 96

My blogs

About me

LocationNoordwijk, Zuid Holland, Netherlands
Introduction"Welkom bij de Noordwijkse Bullshitshow – het zelfverklaarde Ibiza van de bollenstreek! Check ons circus met olifanten uit de kast, een migranten resort met windmolens die draaien voor de show, global goal chaos! Onzin en satire – Noordwijk draait door!"
InterestsWaarom PlasticFantastic? Omdat we het zat zijn om in het duister te tasten! Hoi allemaal, waarom tikken wij deze lollige stukjes over Noordwijk? Nou, omdat we ons soms afvragen: wat beslissen ze allemaal boven ons hoofd? In de gemeente, de provincie, het Haagse pluche – ze kletsen over klimaatakkoorden, asielopvang, arbeidsmigratie en elektrisch gedoe, maar wij Noordwijkers staan erbij en kijken ernaar. Weten wij veel wat er écht speelt? En vooral: voor wie doen ze het eigenlijk? Voor ons, of voor hun eigen mooie praatjes? We maken ons zorgen, echt waar. Niet omdat we ’s nachts zwetend wakker worden met een complotpetje op, maar gewoon – het voelt soms alsof we voor de gek worden gehouden. Zijn de besluiten die ze nemen echt in ons belang, of komt het vooral goed uit voor een paar slimme jongens achter de schermen? Is het eerlijk, of draait het vooral om eigen gewin? Wij weten het niet. Jij weet het niet. En dát maakt ons onrustig. En het ergste? Als je ergens vraagtekens bij zet, lijk je wel een eenzame schreeuwlelijk op het strand. “Hallo, hoort iemand mij?!” Nope. Je stampt, je zwaait, maar je stem verdwijnt in de duinen. En ondertussen gaan ze gewoon door – huizen hier, regels daar – en jij hebt het nakijken. Geen knop om op te drukken, geen microfoon (oké, twee minuutjes) om in te brullen. Dus schrijven we dit. Niet omdat we een politieke partij zijn of willen worden – daar doen we niet aan. We zijn onafhankelijk en willen gewoon snappen wat er speelt. En we willen dat jij het ook snapt. We maken er grappen over, maar stiekem denken we: laten we die boel eens uitpluizen. Misschien is alles eerlijk en netjes geregeld. Misschien is het één grote poppenkast. Hoe dan ook, wij duiken erin – met een biertje, een scheve grijns en nul politieke agenda. Gewoon omdat Noordwijkers zich niet in de maling laten nemen. Toch?
Google apps
Main menu