SPYFLUGAN
| Gender | Female |
|---|---|
| Industry | Engineering |
| Location | Sweden |
| Introduction | Ganska paranoid och allmänt kluven...men ganska söt ändå. Dom kallar mig kakan, men framför allt Bambi. Jag säger mig hata det men vafan, rätt gulligt är det ju ändå. Tigger uppmärksamhet. Jag kan måla och rita men bara när jag känner för det. Jag gillar att fota men långt ifrån lika mycket som jag gillar att stå framför kameran. Linslus som jag är. Har läst en massa design, i sex år för att vara exakt. Kan mer än jag vill erkänna men har hellre lust att bli livsnjutare på heltid och bara glida omkring på en räkmacka i Thailand eller hela världen över till och med. Jag lider av beslutsångest [big time] och har ett X antal tvångstankar som inte alltför många känner till. Det sägs att jag är någorlunda manodepressiv, men jag vet inte. Har även hört att jag är ettrig, ungefär som grannarnas bjäbbiga jäkla hund. Mamma säger att jag är en ängel...med ett B framför. Hon kallar mig även för minigrisen. Envis som få är vad jag är och ibland är jag som en femåring tills jag får min vilja igenom. För det mesta får jag som jag vill. Lömsk och slug som jag är. Om jag var ett djur så skulle jag förmodligen vara en räv. Eller en åsna. |
| Favorite music | Takida, Tiger Lou, Linkin Park, Anberlin, Bullet for my Valentine, Metallica, Dave Matthews, Band of Horses, The Akaline Trio, Lifehouse, RHCP, The Killers, Acceptance och en jäääävla massa andra! I princip allätar inom rock och emo. Lite pop ibland. |
| Favorite books | Jag är kär i Paulo Coelho och har en fet S.Kingsamling. Verkliga berättelser funkar. Ringen och Bilbo, oh yes! |
