Blogger
Assemblea Ciutadana "La crisi que la paguin els rics" de Lleida
On Blogger since: June 2010
Profile views: 690

My blogs

About me

LocationLleida
IntroductionLes ciutadanes i ciutadans reunits en assemblea el dijous 20 de maig de 2010 davant la seu del PSC-PSOE de Lleida vam decidir continuar organitzant cassolades contra la crisi cada dijous i en la mateixa plaça de l’IEI, sota el lema "No a les retallades socials. Que la crisi la paguin els rics". Des d'aquesta Assemblea Ciutadana volem convertir la plaça de l’IEI de Lleida en un espai d’expressió ciutadana on tothom pugui manifestar el seu malestar i les seves propostes enfront una situació que ja ha provocat més d’un milió d’aturats als Països Catalans. Aquest dies, a més, veiem com als nostres polítics no els tremola el pols a l’hora de retallar la despesa social per pagar un deute que nosaltres no hem provocat o plantejar una reforma laboral contra els drets dels treballadors.
Google apps
Main menu